Subject: "Immuniseerimiskava" ja "Meditsiinikiirituse protseduuride ja kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused" määruste muudatused
From: "Laura Keidong" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 09:10:46 +0300

Tere

Edastan manusena EÕL kooskõlastuse planeeritavatele muudatustele.

Parimate soovidega

Laura Keidong

EÕL president

e-mail : [email-masked]

telefon : + 372 56001856

 <http://www.ena.ee> www.ena.ee

From: Info <[email-masked]>
Date: Thursday, 31. July 2025 at 14:24
To: Juhatus <[email-masked]>
Subject: "Immuniseerimiskava" ja "Meditsiinikiirituse protseduuride ja 
kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused" määruste 
muudatused

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, July 28, 2025 3:15 PM
To: Eesti Infektsioonhaiguste Selts <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Info <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Arstide Liit <[email-masked]>; 
Eesti Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked]>; Eesti Sotsiaalasutuste 
Juhtide Nõukoda <[email-masked]>
Subject: "Immuniseerimiskava" ja "Meditsiinikiirituse protseduuride ja 
kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused" määruste 
muudatused

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 06.08.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/4da89734-a584-43b6-ab39-90cdf9ea3115

Pealkiri: "Immuniseerimiskava" ja "Meditsiinikiirituse protseduuride ja 
kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused" määruste 
muudatused

Registreerimise kuupäev: 28.07.2025

Registreerimise number: 1.2-2/69-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee